tentang diri aku..

Assalamualaikum..

Nama penuh cheq Muhammad Fadhli Bin Mohamad Issa.Kawan-kawan cheq pnggl cheq 'pali'.xtw gk pasai pa.ada sebab kot noh.cheq owg kedah.biasa la anak jelapang padi.pasai tu cakap loghat cm ni.huhuhuhu.cheq lahir tahun 1995.cheq ni owg yg simple ja.klau hmpa nk kawan.cheq terima ja.hati cheq ni mudah terasa.jaga2 sapa yg nk kwn ngn cheq.xdk pa dh kot..kalau terbuka or sengaja buka blog cheq ni.jgn segan silu nk follow noh..cheq pn masih baru dlm wt blog ni(padahal xreti mna pn)..kalau nk taw lebih ag pasai cheq.add cheq dlm facebook noh..search ja Fadhli Issa..
Welcome To My Blog

Monday 6 June 2011

MuHaSaBaH

Untaian seribu pengalaman mendewasakan ku..
Ujian demi ujian dtg pdku…
Aku menangis,trdduk lemah..
Seakan2 xtrdaya hndk melangkah…
Hingga aku trsadung,nyaris terjatuh…
Namun aku xmahu tewas…
Dgn khudrat yg ade,aku cube truskn prjlnn,,
Mski pn aku trpksa merangkak dlm mncari redha Ilahi….
Ssguhnye luka itu anugerah trindah drNYA utkku…
Tidak skali2 aku cube utk sesali,
Krn ianya mmbuatkn ku jd berani…tabah hati..
Krn Aku xhadapi lukaku sndirian..
Krn ade saje yg sntiasa menemani…..
Iaitu,teman2 brgelar SAHABAT…
Ingin ku titipkan dsni buat tmn2 muslimahku syg…
: hidup ddunia bak roda….harini kite seronok,krn brada di ats..
TETAPI,jgn kite lupe,satu hari nnt kte akn brada dbwh skiranya kite xdpt mnjg sgala2 yg tlh kite peroleh…jikq tmn kite sdg lupe,maka igtkn la die…begitu jg dgn aku…skiranya Aku trlupa,tlg igtkn aku…

No comments:

Post a Comment